יום ראשון, 1 ביוני 2014

איפור מרענן לקיץ

למרות שהקיץ יתחיל רשמית רק בעוד 20 ימים, אני כבר מזמן הורדתי את כל בגדי הקיץ למדפים התחתונים בארון, הצטיידתי בקרמי הגנה מעולים וגם ריעננתי קצת את תיק האיפור.


המוצרים האלה הם מוצרי האיפור החדשים שאומצו לקראת העונה החמה.
כבסיס לאיפור אני מורחת באופן קבוע קרם הגנה ומעליו מקדם הגנה 50SPF וכעבור 10 דקות מפנקת את הפנים שלי במייקאפ החדש של לנקום - MIRACLE AIR DE TEINT שהוא מייקאפ נוזלי בגימור מאט. גימור המאט הוא בדיוק מה שעור הפנים שלי זקוק לו בימים הלחות החמים כשאני נוטה להבריק באיזורי ה - T. למייקאפ הזה יש גם מקדם הגנה 15SPF והוא נמשח בקלילות על העור וכמעט בלתי מורגש. הכיסוי שלו בינוני פלוס ואף על פי העובדה הזאת, הוא מאוד קליל ולא מכביד - בדיוק כמו שמייקאפ קייצי אמור להיות!
מחיר בקבוק 30 מ"ל - 255 שקלים והוא מגיע ב - 8 גוונים שונים. 



אחרי שסיימתי עם הבסיס, אני ממשיכה עם הסומק החדש של קלרינס - Multi Blush במרקם קרם, מתוך קולקציית אביב 2014 של המותג. 
הסומק יוצר מראה של לחיים יפות וקורנות והוא בעל עמידות מתמשכת האידיאלית במיוחד למזג האוויר הקיצי. 
בעזרת כריות האצבע אני מטשטשת אותו על הלחיים, לכיוון האוזניים, כאשר במגע עם העור הוא הופך לאבקה ומעניק אפקט יפיפה של לחיים ורדרדות. הגוון שלי הוא גוון אפסרקי במספר 01, מתוך 3 גוונים המוצעים בקולקצית הסמקים החדשה של קלרינס. חוץ מלשמש כסומק, הוא גם נהדר לשימוש על השפתיים להשגת צבע  טבעי בגימור מאט, מעט אבקתי. 
הסומק הזה נמכר בלעדית ברשת סופר פארם במחיר של 180 שקלים.



לסיום הלוק הקייצי והקליל אני מושחת את הריסים שלי במסקרה החדשה של סופט טאץ' - Beach Mascara. המסקרה החדשה של המותג, עמידה במיוחד במי ים ובריכה והיא מעבה את הריסים ונותנת להם נפח עוצמתי.
אריזת המסקרה מעוצבת בצבעוניות מדליקה של צהוב וורוד ואין ספק שהיא אידיאלית לכולנו בתקופת הקיץ בשל העמידות המתמשכת שלה. המברשת נעימה ונוחה לאחיזה, במבנה ייחודי המעבה את הריסים אחד אחד.
המחיר מדליק גם הוא: 59 שקלים בלבד, ברשת סופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות. 



באופטימיות זו, עם כוס קפה קר ביד האחת ושוקולד מרציפן של אנטון ברג ביד השניה, אאחל לכן המשך אחה"צ נהדרים!
נשיקות,
שרונה.  

אין תגובות: