יום חמישי, 19 ביוני 2014

חנות הדגל של ל'אוקסיטן נפתחה השבוע במתחם הכי יפה

מתחם שרונה לא מפסיק לחדש ולהתחדש והשבוע הייתה זו החנות החדשה של ל'אוקסיטן שנפתחה בקול תרועה. החנות המדוברת היא חנות הדגל של המותג, ויש בה גם מתחם ספא בקומה העליונה.
החנות והספא מעוצבים בהתאם לקו העיצובי של הרשת הקיים בחנויות ובבתי הספא ברחבי העולם, ומציג עיצוב מוקפד בסטנדרטים גבוהים, תוך שימוש במוטיבים בהשראת פרובנס.
בקומה העליונה של החנות נמצאים גם חדרי הטיפולים, שם אפשר להנות ממגוון טיפול הפנים והגוף שמוצעים בכל בתי הספא של ל'אוקסיטן ברחבי העולם.
אתם כבר יודעים שאני אוהבת את כל מה שיוצא תחת המותג הזה וכיף שעכשיו אפשר גם להנות מהטיפולים הנפלאים באזור המרכז, קרוב לבית. מקווה גם שיצא לי להגיע לשם בקרוב ולהתנסות באחד ממגוון הטיפולים.



אגב, מבין כל הסדרות הנהדרות של המותג, אני מכורה לסדרת השקדים שיש לה ריח משכר ובלתי נשכח. אם אתם עדיין לא מכירים את הריח הזה, לכו לרחרח ואין לי ספק שתודו לי לאחר מכן.

ל'אוקסיטן, חנות הדגל במתחם שרונה בתל אביב.

סופ"ש מקסים,
שרונה.

אין תגובות: