יום שלישי, 10 ביוני 2014

ועוד קצת על מקדמי הגנה מהשמש...

לפני חודש בדיוק העלתי כאן בבלוג את פוסט מקדמי ההגנה הגדול, רק שמאז שהוא עלה הושקו עוד מספר מקדמי הגנה מעניינים, שרציתי לספר לכם עליהם.

קבלו את נבחרת מקדמי ההגנה הנוספת שהגיעה אליי במהלך החודש האחרון:



אתחיל מהקופסא המדליקה של ד"ר פישר שמכילה בתוכה 4 מקדמי הגנה שונים מתוך 2 סדרות חדשות להגנה מהשמש: Wet'n GO ו -  Free.
בסדרה הראשונה תמצאו ספריי הגנה ב – 3 גרסאות: 50SPF בניחוח מלון לילדים, 50SPF לאנשים העוסקים בספורט ו – 30SPF בניחוח אקזוטי לצעירים.
בסדרה השנייה יש 4 מוצרים שהם קרם ג'ל לפנים 30SPF או 50SPF, וספריי תחליבי או שקוף 50SPF.
הריחות של אולטרסול ד"ר פישר עשו קפיצת מדרגה של ממש והמוצרים קיבלו שדרוג משמעותי בנושא הזה. גם ההתזה והמריחה מאוד נוחים ונעימים והמוצרים נספגים על העור במהירות.



ואם כבר נגענו במקדמי הגנה לילדים, אז גם בסקין גארד דואגים לקטנטנים שלכם, והקיץ תמצאו על המדפים את הסדרה החדשה שלהם: INVISIBLE שבנוסף לתרסיס ההגנה 50SPF לילדים, תמצאו גם תרסיסי הגנה שקופים של 30SPF ו- 50SPF למבוגרים.
האריזה החדשה נוחה להתזה, מעניקה פיזור אחיד על כל הגוף ומגיעה באריזה חסכונית של 260 מ"ל.
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, היפואלרגנים, נטולי פארבנים וגז.
מחיר תרסיס הגנה 30SPF: 60 שקלים, מחיר תרסיס הגנה 50SPF: 70 שקלים.



אחרונים חביבים ומפתיעים בשוק מקדמי ההגנה הם המותג הישראלי SABON שיצאו לאחרונה בסדרת מוצרי הגנה מהשמש עם הניחוחות האהובים של המותג והאיכות הבלתי מתפשרת.
כל המוצרים בסדרה מורכבים מפורמולות ייחודיות המשלבות הגנה מקרני ה – UVA+UVB ולחות והזנה לעור הפנים. הסדרה כוללת: תחליב ספריי גוף להגנה מהשמש 25SPF בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל (90 שקלים ל – 200 מ"ל), קרם הגנה לאזור הפנים והצוואר 30SPF (90 שקלים ל – 60 מ"ל), תחליב טהור לפנים לעור עדין 50SPF (150 שקלים ל – 50 מ"ל), ג'ל סרום 30SPF (90 שקלים ל – 60 מ"ל) ומוס אלוורה לשימוש לאחר החשיפה לשמש (59 שקלים ל – 150 מ"ל).
מוצרים נוספים חדשים לקיץ מבית SABON הם מגבת חוף שמנת מ – 100% כותנה (110 שקלים) ותיק אקולוגי מתקפל בעיצוב קייצי (29 שקלים).



אגב, אם תשאלו אותי לגבי מקדם ההגנה המועדף עליי, אני מודה שיהיה לי קשה לבחור אחד מנצח. אם אתם מבולבלים מהמבחר הרב המוצע על המדפים הקיץ, יהיה לכם הכי נכון לנסות את המוצרים ולרחרח אותם טרם השימוש. התייחסו אל מקדם הגנה כמו אל כל בושם או מוצר קוסמטי אחר אותו אתם מנסים בד"כ טרם הרכישה.

קיץ נהדר!
שרונה.

4 תגובות:

איילת אמר/ה...

סקירה יפה! איכשהו לא היכנסת את הקרם שאני בדר"כ משתמשת- סאן סייבר של מורז. מניסיוני יש לו עמידות לא רעה במים וגם הריח שלו נעים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי איילת - תודה על התגובה וכיף שאת כאן. אני מודה שלא ניסיתי אף פעם את מקדמי ההגנה של מורז ולא אף אחד מהמוצרים שלהם (אולי בעצם פעם, לפני המון זמן) כך שאין לי נסיון. אם את ממליצה, אני אלך לרחרח ולנסות בפארם!

איילת אמר/ה...

על קרמים, טעם ועל ריח..(:
אני ממליצה כי לי הקרם מרגיש טוב, תנסי בעצמך ותכתבי לנו את הרושם שלך.
רק אל תשכחי לציין אותי בתודות (C) (;

יוני אמר/ה...

המוצרים של אולטרסול נעימים ונוחים לשימוש