יום שני, 23 ביוני 2014

קפה בניחוח של חו"ל

מאז שאני בהריון, כל הפרסומות שאני רואה בחוץ ובטלויזיה הן של קפה. לא יודעת אם כמות הפרסומות לקפה באמת גדלה או שזה חוק מרפי שדווקא במצבי הנוכחי כשצריכת קפה היא לא הכי מומלצת עבורי, יש לי אליו חשק יותר מלכל דבר אחר.
אחת הפרסומות היותר יפות שתפסו את עיניי היא זו של נספרסו המעטרת את שלטי החוצות ברחבי המדינה. במסגרת הקמפיין החדש של מותג הקפה האהוב, נבחרו חמישה מחברי המועדון של נספרסו, אנשים מהארץ, "רגילים" לגמרי, עם ניחוח חו"לי למדי. על הצילום המוקפד והאווירה אחראי צלם האופנה רון קדמי ומטרת הקמפיין להעמיד את הלקוח במרכז, כשגריר הטוב ביותר של נספרסו.
בקמפיין החדש אגב, הושקעו כ – 4 מליון שקלים, לא מעט, הא?
ואף מילה על ג'ורג' קלוני...


ואפילו המוסיקה של הפרסומת היא בניחוח חו"לי, כזה שעושה לי חשק לשבת עכשיו באיזה מועדון ג'אז איכותי בניו יורק...



הניחוח החו"לי הזה שהפרסומת של נספרסו משדרת הביאה אותי לתמונות הבאות: "סטריט סטייל" מתוך האתר של המגזין VOGUE. אחת לכמה חודשים אני נהנית לשוטט במדור הזה שמביא נשים אמיתיות ברחבי הערים הסטייליסטיות (ניו יורק, פאריז, מילאנו...) כאשר אלה מתועדות במלבושיהן, לרוב בדרך לתצוגת אופנה יוקרתית או אירוע כזה או אחר. את חלקן תפסו "על חם" עם כוס הקפה של הבוקר, זו שאני מפנטזת עלייה ממש עכשיו...

התמונות לקוחות מכאן

יאללה, הלכתי להכין לי משהו לשתות...
יום נהדר ומעורר!
שרונה. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פוסט מקסים שעושה חשק לקפה טוב....

אנונימי אמר/ה...

רצה לקנות מכונת קפה..