יום רביעי, 11 ביוני 2014

קטלוג בגדי הים שעשה לי את היום

על מותג בגדי הים והלייף סטייל MOBO סביר להניח שעדיין לא שמעתם, ואם כן אז זה בטח קרה ממש לאחרונה שכן מדובר במותג חדש שהשיק העונה את קולקציית בגדי הים הראשונה שלו. הקולקציה מעוצבת בהשראת הקיץ הצבעוני בברזיל שיש בו הרבה שמש, חופים טרופיים, פרחי קטיפה, גלים בים ועוד, ולכן תמצאו על בגדי הים של המותג הדפסים כמו דפוסים גיאומטריים במשחקי שחור לבן, דפוסי צמחים טרופיים משולבים במראה ים כחול, מראה צבאי ועוד. 
לנערות ולנשים שמעדיפות את המראה הקלאסי, מציע המותג קולקציית בגדי ים חלקה בגוונים אדומים, כחולים, טורקיז, שחור ולבן, בשילוב אבזמים בציפוי זהב ודגמי בגדי ים שלמים חלקים ובעלי הדפס טרופי עם מחטבים פנימיים. 
מגוון הגזרות בקולקציה רחב ומאפשר לכל אחת למצוא את הדגם שמתאים במיוחד למבנה גופה. 
בגדי הים של MOBO מיוצרים בברזיל ומשלבים בדי לייקרה איכותיים, הדפסה דיגיטלית, בטנה מותאמת צבע ושילוב ייחודי של אבזור המצופה זהב 24 קארט בדיטיילים ובקשירות, חרוזי עץ, צדפים ועוד.
כל בגדי הים הינם בעלי חומר מסנן קרינה ומגנים מפני השמש, זה כמובן לא אמור למנוע מכם להמרח במקדם הגנה, אבל נחמד שיש עוד הגנה כזאת שמגיעה דווקא מהבלתי צפוי - בגד הים.



הקולקציה המקסימה מוצגת בקטלוג מדליק, רענן, צעיר וצבעוני שכיף להסתכל בו כשמתחשק להרגיש קצת קיץ מבלי לצאת החוצה, או סתם להעלות לעצמכם חיוך על הפנים. 
ובאופן כללי נראה שחשבו על הכל ב - MOBO שכן אפילו השקיות יפות ומלאות מחשבה, תראו בעצמכם:


טווח המחירים: 399-649 שקלים וטווח המידות הוא: S-XL.

את בגדי הים של MOBO ניתן להשיג בחנות הקונספט ברחוב שנקין 16 בתל אביב ובאתר החברה:



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שיהיה יום מקסים וצבעוני!
שרונה.

אין תגובות: