יום שבת, 14 ביוני 2014

בשמלה לבנה

בשבת שעברה, שניה לפני שהשמש שקעה, יצאתי להתאוורר קצת מחוץ לבית. פארק רמת השרון ממש לא רחוק מהבית שלי ואני מוצאת אותו כפנינת חמד של ממש. יש בו קצת מכל דבר והוא בעיקר מאוד מטופח.
התחשק לי ללבוש משהו קליל ואוורירי, אז עשיתי שחזור של האאוטפיט שלבשתי בערב חג שבועות לארוחת החג החגיגית שבישלתי במו ידי לכל המשפחה שלי.
אין יותר כיף מללבוש שמלות בהריון ובמיוחד כשהן בצבע לבן ויש להן עיטור של רקמת פרחים. גם השמלה הזאת היא מהאתר "רוקגלאם" וכמובן שתתאים לא רק להריוניות אלא גם ובעיקר לכל מי שלא.
כבר סיפרתי כאן בבלוג שבתקופה האחרונה אני מתרגשת מפרחים, בין אם הם על בגדים ונעליים ובין אם הם בארגטל פרחים על השולחן בסלון ביתי. בגלל האובססיה הזאת, הייתי חייבת גם כאן את סנדלי הפרח האהובות עליי יחד עם כתר הפרחים שקניתי בחנות מתנות קטנה כאן בעיר.

צילום: אסף הראל


השמלה היפה שאני לובשת נמכרת עכשיו באתר של "רוקגלאם" במחיר סוף עונה מצחיק של 90 שקלים ואפשר להשיג אותה כאן.

עוד עליי:
שרשרת: מתנה מאמא, צמיד: רויאלטי, תיק: ADIKA, סנדלים: סטיב מאדן.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

שבת שלום לכולם,
שרונה.

7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה מתוקה, ככ יפה לך הריון! את משתנה אבל עדיין נשארת את! עוד לא הייתי בפארק, כמה שאני קרובה, איך שהוא הזמן רץ לי....שיהיה שבוע מבורך!

EFRAT ITAH אמר/ה...

את יפה ואופטימית ונראית נפלא, שבוע מעולה ופרחוני

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

לא הספקתי להגיד לך...
שיהיה בשעה טובה ויעבור בקלות.
את נראית נהדר!
שבוע מקסים יקרה ♥

Mirelle אמר/ה...

את כבר יודעת שאני מאוהבת בסנדלים האלה וכמובן, שאת נראת נפלא!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טנקס אהובות על כל המחמאות!!!! שימחתן אותי מאוד :)

קרן אמר/ה...

ההריון "מתיישב" עליך נהדר, את נראת כל כך נינוחה בתמונות ויחד עם הפרחוניות הזו, נראה כאילו צולם בסיקסטיז(בקטע טוב).

nona אמר/ה...

השמלה מקסימה עליך, מאוד קיצית וארץ ישראלית. אהבתי במיוחד את התיק ההורס