יום שבת, 28 ביוני 2014

נטאשה דנונה בליין איפור חדש

את השם אין צורך להציג, או שנדמה לי כך. הרי אין כמעט אחת בארץ שלא שמעה את השם הזה לפחות פעם בחייה. נטאשה דנונה, אומנית האיפור הבינלאומית היא מעתה לא רק מאפרת על של כל הסלבס שרק תעלו בדעתכם, אלא גם בעלת ליין מוצרי איפור ואביזרים חדש ובלעדי הנושא את שמה.
קו מוצרי האיפור יושק בשני שלבים: בשלב הראשון יוצעו הפריטים למכירה ב"חנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנונה", באתר המקוון, אשר לראשונה לרגל השקת המוצרים, יושק כאתר סחר מקוון ובניו יורק ישווקו המוצרים בחנות המותג הנושאת את שמה ובבתי כלבו נבחרים.
בשלב השני ועד סוף שנת 2014, תוצע הקולקציה למכירה בפריסה ארצית רחבה בחנויות דגל ובבתי פארם נבחרים.
קו המוצרים החדש כולל מוצרי איפור ואביזרים משלימים המיוצרים בפורמולות החדשניות ביותר ומציעים עולם מוצרים חדש בתחום האיפור: מייקאפים, פריימרים, קונסילרים, ברונזרים, סמקים, צלליות, שימרים לפנים לגוף, שפתונים, גלוסים, מברשות איפור, ריסים, כלי איפור ותיקים.



לדברי נטאשה דנונה:   "עם הנסיון הרב שצברתי בתחום האיפור במהלך השנים, זיהיתי את הצורך במוצרים חדשים וייחודיים שלא היו קיימים עד כה בשוק. קולקציית האיפור והאביזרים החדשה שאני משיקה, מציעה פריטים פורצי דרך בתחום האיפור המשלבים קונספט חדשני ואת הפורמולות המתקדמות ביותר. הפריטים מתאימים לכל אישה בכל גיל, המבקשת להראות במיטבה בכל שעה, מקום וסיטואציה, ומאפשרים לה ליצור מחדש את האישה שהיא רוצה להיות בכל רגע".



המוצרים יוצעו בטווח מחירים נגיש הנע בין 49 שקלים ועד 349 שקלים כאשר את המחירים המלאים תוכלו למצוא באתר הבית שלה:


תוכלו להתרשם מהם ולנסות אותם גם בחנות בית הספר לאיפור של נטאשה דנונה ברחוב אחד העם 28, בניין פלטין, קומה 1, תל אביב. 


אלה הם המוצרים שאני קיבלתי להתנסות, תראו כמה שהאריזה יפה ושיקית, לא מצועצעת או מתחנחנת, הפיגמנטים מעולים והניחוח שעולה מהם לגמרי מושלם:



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבת שלום לכולם וסופ"ש קסום,
שרונה.