יום ראשון, 22 ביוני 2014

השקות חדשות בתחום השיער

היה זה חודש עמוס בהשקות וחידושים בתחום השיער ואם יש מוצרים שאני יותר אוהבת ונהנית לסקור הם אלה שקשורים בז'אנר הזה. אני מניחה שזה קשור לאהבה הכללית שלי לכל הקשור בחוויית האמבט, ככה שמוצרים לשיער, ללא ספק נשאבים אל אותה הנישה.

אז מה היה לנו החודש?

TONI&GUY

מותג טיפוח השיער הבינלאומי TONI&GUY הגיע סוף סוף לארץ. המותג הוקם על ידי שני אחים, מעצבי שיער איטלקים, בסלון היופי שלהם בבריטניה בשנת 1963, ומאז הפך לאחד ממותגי השיער המובילים בעולם. המוצרים שלהם נמכרים בלמעלה מ – 400 מדינות כאשר כעת הם גם הגיעו לארצנו הקטנטונת.
בישראל הושקו 18 מוצרים שונים ב – 3 סדרות: טיפוח והזנה, הכנה לעיצוב ועיצוב השיער.
בסדרה הראשונה תמצאו שמפו, מרכך ומסיכה לסוגי שיער שונים, בסדרה השניה: מרכך ללא שטיפה, מוס מעניק נפח וספריי מגן מפני עיצוב בחום, ובסדרה השלישית: ספריי מלח ים למראה גלי, ספריי לשיער למראה טבעי, ספריי ליציבות חזקה וסרום.


מוצרי TONI&GUY משווקים בלעדית ברשת הסופר פארם וטווח המחירים שלהם נע בין 50 שקלים ל – 100 שקלים.


MATRIX

מותג טיפוח שיער נוסף נחת אצלנו גם הוא המותג האמריקאי MATRIX שאפשר להגיד שהתאהבתי בו מהרחה והסנפה ראשונה. המותג הוקם בשנת 1980 על ידי זוג מעצבי השיער ארני וסיידל מילר שבדרך אגב אספר לכם שהם גם המייסדים של מותג הריסים המוכר והאהוב Ardell, אולם לא לשם כך התכנסנו.
המותג MATRIX מוכר לאמריקאים היטב ומה טוב זה שעכשיו נוכל להנות ממנו גם כאן אצלנו. למותג יש מספר סדרות לטיפוח ועיצוב השיער (כולל צבעי שיער ללא אמוניה) והם כולם מבוססים על מרכיבים טבעיים עם תמציות בוטניות המטפלות ומשקמות את הברק הטבעי של השיער.


את מוצרי החברה ניתן להשיג אך ורק במספרות המורשות המשווקות את מוצרי MATRIX, בטווחי מחירים של 60 שקלים עד – 170 שקלים.


L'OREAL Professional 

ולסיום סיומת, אחד המוצרים הכי מדליקים שנתקלתי בהם בשנה האחרונה וגם הם שייכים לקטגורית השיער כמובן, ה – HAIRCHALK מבית לוריאל פרופשיונל שהוא צבע לשיער שנשטף אחרי חפיפה אחת או שתיים (לכל היותר). המוצר המדליק מגיע ב – 6 גוונים מדליקים כמו: ורוד, ירוק, סגול, קורל, ברונזה וכחול כאשר החלק הכייפי הוא שכל אחת יכולה לצבוע לעצמה את השיער לבד בבית, ללא עזרת הספר. הצבע שמתקבל הוא צבע עז, והכיף הוא שלמרות הפיגמנט החזק, המוצר לא מכתים את הידיים או את הבגדים והוא עמיד מאוד.


מחיר בקבוק: 110 שקלים ל – 50 מ"ל (שיספיקו ללא מעט פסי צבע בשיער) וניתן להשיג אותו במספרות מורשות לוריאל פרופשיונל.



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב ומטופח!
שרונה.

אין תגובות: