יום ראשון, 31 במאי 2015

עדכוני שיער קצרים

הרבה זמן שלא עדכנתי אתכם בכל הקשור למוצרים לשיער. למען האמת, החודשים האחרונים היו די שמרנים וקבועים מבחינת השימוש בתכשירי שיער למיניהם, אבל האביב הביא איתו מספר שינויים שחייבו שינוי בשגרת החפיפה וטיפוח השיער שלי. 
מזג האויר המבלבל גרם לקרקפת שלי להתייבש. קילופי עור בדמות קשקשים התחילו לצוץ מכל עבר ולמרות שהעדפתי שלא לעבור לשמפו ומרכך ייעודיים, הבנתי בשלב מסוים שאין לי יותר מידי ברירות. 
חיפשתי כאלה שיהיו מצד אחד כמה שיותר טיפוליים ומצד שני שלא יצריכו מרשם רופא. במדף הפארם נתקלתי בסדרת המוצרים החדשה של לקטופיל (שגם כתבתי עליה בבלוג לפני כחודשיים) ובה שמפו ומרכך טיפוליים נגד קשקשים שמכילים שני רכיבים פעילים לטיפול בפטריות. הם מבוססים על נוסחה בעלת PH מאוזן ויש בהם חומרי לחות כמו חומצה לקטית, לקטוז ולקטווקס המטפלים בבעיית היובש יחד עם קומפלקס של סיליקון וויטמינים B3 ו - B5 שמותירים את השיער רך ונעים. 
הבקבוקים לא מאוד גדולים (250 מ"ל כל אחד), אבל הספיקו בדיוק למספר חפיפות שאחריהן גם נפטרתי מהבעיה המעיקה. לשיער נשאר ריח מעולה אחרי החפיפה וזה מבחינתי היה בונוס גדול!


מחיר שמפו: 49.90 שקלים, מחיר מרכך: 49.90 שקלים. להשיג במחלקות הטבע ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. 


אחרי שסיימתי את סאגת הקשקשת, החלטתי לשנות ולרענן את מדף מוצרי השיער שלי באמבטיה ועברתי לסדרה החדשה של שוורצקוף שנקראת: Gliss Miliion Gloss. לפני 10 שנים נתקלתי בגרמניה לראשונה בסדרת Gliss המפורסמת, טרם הגעתה לארץ. הבאתי לארץ סטוק לא קטן של שמפו, מרכך ומסיכה לשיער ובכל פעם שבן משפחה או חבר היה נוסע לגרמניה, ביקשתי ממנו שיקנה לי מספר מוצרים מהסדרה האהובה. כעבור מספר שנים הסדרה עשתה עליה לארץ והשמחה אצלי הייתה גדולה. 
בסדרה החדשה לטיפוח ולשיקום השיער התמקדו בנושא של שיקום וברק לשיער על ידי טכנולוגיית ציפוי הברק שמכילה רכיבי שיער נוזליים העוטפת כל שערה בנפרד ומעניקה טיפול עמוק ואינטנסיבי וברק עשיר לאורך זמן. 
השמפו מצטיין בניקוי השיער והקרקפת ומשאיר תחושה נקייה ביותר, המרכך עדין ובעל ניחוח נעים שמזכיר לי ניחוחות נעימים של ביקור במספרה. 


בסדרה גם מסכה לשיקום מבנה סיב השערה ושמן קריסטל מרוכז. השמן נשלח אליי גם הוא לסקירה ויש בו תמציות המעניקות ברק מנצנץ לשיער. ניתן להשתמש בו במספר אופנים: גם כתוסף לשמפו בזמן החפיפה, גם לאחר השטיפה על שיער לח, גם לטיפול על שיער יבש וגם ככה סתם במהלך היום. אני נוהגת להוסיף אותו לחפיפה הקבועה עם השמפו והוא עושה עבודה טובה ונראית לעין.


מחיר שמפו ומרכך: 26 שקלים ל - 400 מ"ל, מחיר מסכה: 48 שקלים ל - 150 מ"ל, מחיר שמן קריסטל: 50 מ"ל ל - 75 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות. 

אגב, חייבת לציין את העובדה שאני נוהגת להחליק את השיער שלי במחליק קרמי באופן קבוע (כ - 4-5 פעמים בשבוע) והשימוש בתכשירים איכותיים לשיער יחד עם מחליק איכותי גורמים לכך שהשיער לא ניזוק ושומר על הברק והחיוניות שלו. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Ginger Style אמר/ה...

אוהבת את גליס! ולא כדאי להשקיע בהחלקה משקמת במקום מחליקים?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ג'ינג'ר - יש משהו בדברייך, אבל אני אוהבת לשמור לי את האופציה ללכת גם טבעי תלתלים לפעמים. זה מגוון ומרענן. קצת מפחדת מהחלקה שכזאת. אמא שלי עשתה החלקת קרטין ויצא לה מהמם ממש... אבל אני מרגישה שאני "עוד לא שם".