יום שלישי, 10 במרץ 2015

הקולקציה המפתיעה של העונה – FOX אביב/קיץ 2015

כבר שנים שלא ביקרתי ברשת חנויות פוקס. המבחר הרב ושפע רשתות המותגים, פשוט גרמו לי לשכוח מהרשת הנ"ל. אחותי הגדולה שכבר שנים נוהגת לרכוש לה ולילדיה בגדים של הרשת, סיפרה לי לא אחת שהבגדים של פוקס איכותיים ועמידים בכביסה, אידיאליים לילדים בגן ומעוצבים בשיק ובסטייל לא פחות משל הרשתות המתחרות.
אז החלטתי לקפוץ לסניף בקניון רמת אביב ולפשפש בקולקציות החדשות של המותג בכל המחלקות: נשים, גברים, ילדים ותינוקות. במבט ראשון הכל נראה מושלם! בדי בייסיק נעימים, צבעי קיץ חמים וכיפים ואפילו מחלקת ג'ינסים נפלאה. כשהתחלתי למדוד את הפריטים, הבנתי גם שהגזרות מדויקות ומתאימות לא רק לנשים דקיקות אלא גם לכאלה במידות גדולות יותר.

קולקציית הנשים FOX WOMEN מחולקת ל – 7 קבוצות:
בייסיק – מתמקדת בפריטי בייסיק איכותיים ומובילה את קטגוריית הבייסיק-קז'ואל בישראל. הפריטים מותאמים לכל גיל, מנערה ועד אישה ומגיעים בשלל דגמים, גזרות וצבעים. כמו כן, ניתן למצוא מגוון גדול של חולצות חלקות וגופיות העשויות 100% כותנה ובדים בשילוב ויסקוזה או פוליאסטר, בדים צרובים, בדים עם שטיפות ובדי שלג-נקודות.
קולאג' – קולקציית בהשראת עולם הקולאג' הספורטיבי שמגיעה בצבעוניות של כחול רויאל, אדום, אפור, שחור ושמנת. הקבוצה מורכבת ממגוון רחב של בדים כמו: כותנה, ויסקוזה, בדים צרובים, בדים שעברו שטיפות מיוחדות אשר מקנים לבגד מראה USED, שילובי בדי רשת ספורטיביים ודפוסי ALL OVER של מספרים ואותיות מעולם הספורט.
פסטל – מיני קולקציה המורכבת ממגוון צבעי גלידה פסטליים של ורוד פסטל, ירוק מנטה בהיר, תכלת ושמנת. בקבוצה ישנם שילובים של דפוסים ופייטים על חולצות, דפוסי פויל ואבנים, מכנסי ג'ינס קצרים ובאורך ברך ועוד.
לבן – ג'ינס – מיני קולקציה במראה חגיגי ואופנתי שעוצבה במיוחד כמענה לתקופת המעבר והחגים. קיים בצבעים לבן או שמנת בשילוב בד ג'ינס דק בגווני תכלת עד כחול עמוק. הדגמים מיוצרים מחומרים אווריריים כמו: כותנה, ויסקוזה ושיפון בשילובי דפוסי פרחים, תחרות עדינות, קרושה, שטיפות ג'ינס ועוד. תמצאו בה חולצות ושמלות ג'ינס באורך מיני עד מקסי במגוון צבעים, אוברול ג'ינס, מכנסי ג'ינס דקים בגזרה רפויה ועוד.
"רחוב" – אופנה צעירה, מגניבה ועכשוויות בצבעוניות נעימה לעין של שמנת, ורוד עתיק, אפורים, כחולים ושחור. הקולקציה בהשראת אופנה רחוב ניו יורקית בדפוסי כיתובים דהויים בצבע אחד, דפוסי דגל ארה"ב על חולצות ללא שרוול, דפוסי חיות מיוחדות, דפוסי ALL OVER פרחוניים קטנים על שמלות מיני, מכנסיים קצרים וגופיות ועוד.
שמלות מקסי – בקולקציית מגוון דגמי שמלות בגזרות שונות ובצבעים מגוונים כמו: שמלות ללא שרוול, עם שרוול או עם כתפיות דקות.
ג'ינסים – מגוון רחב של 12 שטיפות בשתי גזרות של מותן בגובה רגיל ומותן גבוהה. כולם בשטיפות מגוונות החל מכחול כהה ועד לאינדיגו, אפור, שחור ועוד.



קולקציית הגברים FOX MEN מחולקת ל – 4 קבוצות:
שחור ולבן – מראה נקי בצבעוניות ובשטיפה. ההדפסים עדכניים, טרנדיים ועם קריצה. ניתן למצוא חולצות בצבעים שחור, לבן, אפור ומלאנג' עם נגיעות של צבע בהדפסים.
קז'ואל – בקבוצה זו ניתן למצוא מבחר של חולצות אריג העשויות מבד איכותי ובגימור מושלם מ – 100% כותנה או בד ג'ינס עם שרוול ארוך או קצר, פסים או משבצות, כפתורים או טיק-טקים. בנוסף ניתן למצוא מבחר של חולצות ג'ינס במגוון שטיפות וצבעים.  
פרומו – פריטי קז'ואל אשר הכרחיים בכל ארון גברי ותמיד עם טאץ' עדכני בצבעים, בגזרות ובאלמנטים. בקולקציה תמצאו חולצות צבעוניות בשילוב גרפיקות נקיות, חולצות פולו בשני סוגי בדים במבחר רב של צבעים ובשילובי פסים, וג'ינסים במגוון רחב של שטיפות ובשתי גזרות של בייסיק וסלים.
קולקציית "מפתח" – מעודכנת, איכותית ובעלת מחירים אטרקטיביים וניתן למצוא בה מגוון חולצות טי=שרט חלקות, מכנסי אריג קצרים וארוכים בגזרת צ'ינו, וגזרת הדגמ"ח במגוון צבעים, מכנסי גלישה בצבעים שונים, ופריטי הסמיילי שמופיעים במגוון רב של הדפסים ושילובים וגורמים לכל אחד לחייך. 


קולקציות נוספות הן קולקציות הילדים - FOX KIDS והתינוקות - FOX BABY שבשתיהן תמצאו תתי קטגוריות ובהן השראות אורבניות המתאפיינות במראה נקי וספורטיבי, המראה הנוסטלגי והרומנטי, קבוצת הבייסיק וקולקציית החגים החגיגית. שתי הקולקציות צבעוניות וכייפיות, מגוונות ומפתיעות!


טווחי המחירים:
נשים
חולצות החל מ-39.90 ₪
טייץ בייסיק 69.90
שמלות החל מ-69.90 ₪
גופיות החל מ- 49.90 ₪
ג׳ינסים קצרים החל מ- 139.90 ₪

גברים
חולצות אריג 139.90
גופיות החל מ- 59.90
חולצות פולו 89.90
חולצות החל מ- 59.90
מכנסי אריג החל מ-99.90

ילדים
חולצות T החל מ- 39.90
שמלות החל מ- 39.90
ג'ינסים החל מ- 59.90
חולצות פולו החל מ- 49.90
חצאיות החל מ- 49.90
נעליים החל מ- 59.90

תינוקות
חולצות T החל מ- 29.90
חולצות מכופתרות החל מ- 49.90
מכנסי כותנה החל מ- 49.90
גופיות החל מ- 29.90
חצאיות החל מ- 49.90
ג'ינס החל מ- 89.90
שמלות החל מ- 29.90

את הקולקציה החדשה של FOX ניתן להשיג ברשת חנויות המותג הפזורות ברחבי הארץ.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,

שרונה. 


2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

הקולקציות מתוקות, במיוחד של הילדים(אהבתי את השמלה השחורה עם הכוכבים על הילדה).
מצאת משהו למיכאל?

sefi אמר/ה...

לגמרי, שמלת הכוכבים הורסת!
יש כזאת גם לגדולות כמונו?
גם מה שהילדה היפה עם התלתלים לובשת.
היה כיף להיפגש!