יום שני, 9 במרץ 2015

מכורה אליו

מעולם לא חשבתי שיקרה לי דבר כזה. מדובר בהתמכרות קשה מנשוא. היא קרתה לי שניה אחרי שהצהרתי כאן בבלוג על התנתקותי מפנים למיניהם וחזרה לשורשים הטבעיים (קרי: שיער מתולתל). מחליק המשי הקרמי מסדרת SILK WIDE מבית מותג הטיפוח REMINGTON הגיע לידיי, ומאז אני לא נפרדת ממנו.
בבוקר לפני שאני יוצאת לסידורים ובערב לפני שיוצאת לבילוי, לפעמים גם סתם ככה באמצע היום, אני מצמידה את הלוחות הקרמים אל השיער ונהנית לראות איך התלתלים הופכים לחלקים והשיער הופך משיי למגע בתוך דקות ספורות. אף פעם לא היה לי מחליק קרמי כך שלא ידעתי שהתוצאות יכולות להיות כל כך טובות. ומצד שני, ציפור קטנה לחשה לי שאת התוצאות הטובות האלה לא ניתן להשיג באף אחד מהמחליקים הקרמים הקיימים בשוק שכן זה שבו אני משתמשת הוא הטוב ביותר שיש כיום בשוק בעיקר בשל העובדה שהוא בעל פלטות רחבות וארוכות במיוחד של 110 על 51 מ"מ.


המכשיר בעל הטמפרטורה הגבוהה ביותר ומגיע עד ל – 240 מעלות. אני אוהבת להשתמש ב – 180-190 מעלות ומקבלת תוצאות נהדרות לא פחות.
המכשיר מתחמם ממש מהר ומוכן לשימוש תוך 10 שניות בלבד והוא כולל מנגנון בטיחות המכבה את המכשיר אוטומטית לאחר שעה. הוא מגיע בצבע בורדו ומצורף אליו תיק אחסון ונשיאה המבודד חום.


הסיבה שאני לא מפחדת להשתמש בו בתדירות כה תכופה נעוצה בעובדה שסדרת ה – Silk Therapy אליה משתייך המחליק, כוללת טכנולוגיה חדשה ובלעדית המאפשרת החדרת חלקיקי חלבון משי לתוך ציפוי הפלטות הקרמיות. אותם חלקיקים מועברים לשיער תוך כדי עיצובו ככה שהשיער נשמר ואפילו זוכה לטיפול מיוחד של איחוי ושיקום קצוות מפוצלים ושיפור גמישות ורכות סיב השערה.
מראה השיער שמתקבל לאחר השימוש במכשיר הוא מאוד טבעי וזורם. לטעמי התוצאה טובה אף יותר מפן של מספרה מאחר והשיער לא נראה "עשוי" אלא יותר טבעי כאמור.


רמינגטון השיקו גם את מגמות המגמות בעיצוב השיער לקיץ 2015 בכיכובה של הדוגמנית חווה מונד. הקמפיין צולם כמחווה לשנות ה – 70 התוססות ולתרבות הפולארויד שזכתה לתנופה משמעותית באותן שנים בעקבות כניסתה של חברת קודאק לשוק צילומי האינסטנט. זו הפעם הראשונה שנעשה שימוש בשיטת צילום כזו בקמפיין רשמי של חברה בינלאומית לעיצוב שיער. להעצמת התחושה של מסע בזמן, עוצב הסט כולו בסגנון שנות ה 70, עם ריהוט ואביזרים המתכתבים עם סממני התקופה.
צילומי הפולרואיד, המחליפים למעשה את פורמט הקטלוג הכרוך הקונבנציונאלי, מציגים את כל המגמות והטרנדים בתחום עיצוב השיער לקיץ 2015: עדנה מחודשת לשנות ה 70 הזוהרות על שלל מאפייניהן המזוהים: תסרוקות נפח, בוהו שיק, פוני עגול וטקסטורות משוחררות. על צילומי הקמפיין של רמינגטון לקיץ 2015 ניצח המנהל האמנותי ושגריר המותג, מעצב השיער לירז אגם.


כך נראה השיער לאחר השימוש במחליק. גם החום והמים המלוחים של ים המלח לא הצליחו להרוס לי את הפריזורה:


מחירו של המחליק הקרמי שלי: 499 שקלים וניתן להשיג אותו יחד עם שאר מוצרי החברה ברשת המשביר, אייס ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

יום מושלם!
שרונה.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

פוסט נחמד! את נראית מצוין והמחליק עשה לך באמת עבודה יפה!מה, עוד לא נגמר החורף רשמית, וכבר הספקת לנפוש בים המלח!? הלווי עלי... :-)