יום חמישי, 12 במרץ 2015

מלקלקת

והפעם בפינתנו הידועה אספר לכם על שתי קולקציות לקים מדליקות ומוצר אחד חדש ודנדש שהולך לשנות את עולם המניקור בארץ מן הקצה אל הקצה!



הקולקציה הראשונה היא זו של רשת המניקור אקספרס LAKA שהשיקה קולקציה בצבעים עזים ועשירים כמו: שוקולד עמוק, קינמון, גווני יין עשיר וכחול כהה עם רמיזות לשחור וצבעים נוספים הנוטים לגוונים הטבעיים כמו גווני הניוד, אפרסק ורוד עדין, קרם ולבן. ההשקה המיוחדת יותר היא זו של ONE ON ONE שמביאה את המראה המבריק והמטאלי אל קדמת הבמה בשישה גווני בסיס שמועצמים באפקט קונפטי בגוונים תואמים. הם מגיעים בסט של שני בקבוקי לק קטנים ונסגרים על ידי מכסה לבן מרובע ואופנתי. מחיר לק: 34-39 שקלים וניתן להשיג בסניפי רשת LAKA ברחבי הארץ.



קולקציית לקים נוספת היא זו של קרליין שמשיקה שלושה גוונים חדשים במשחקי הורוד שהוא הצבע הכי אופנתי של הקיץ הקרוב. תמצאו בה לקים בצבע ורוד "כמו מסטיק בזוקה", ורוד עם נגיעות סגול וסגול זוהר וסקסי. סדרת הלקים החדשה מצטרפת לקולקציית הגוונים האקלקטית החדשה שכוללת גם גווני פסטל של תכלת, ירוק וסגול. מחיר לק: 44.90 וניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

גוון מספר 397 Bubble Gum 


המוצר המדליק שאני הולכת לחשוף בפניכם הוא ללא ספק חידוש מרגש בעולם המניקור. מסתבר שבחו"ל הוא כבר מזמן להיט וכיף לקבל אותו עכשיו גם בארץ. חותמות הלק לציפורניים של חברת MoYou London הבריטית, הן אהבה גדולה בתחום הנייל ארט ובקרב בלוגריות אופנה וטיפוח מובילות בעולם. החברה מציגה מאות פלטות של עיצובים שונים המחולקים ל – 32 סדרות של חותמות לק המאופינות באמצעות בחורות בעלות אופי ומראה שונה. כל אחת יכולה למצוא דמות המאפיינת אותה ואת הפלטה המתאימה לכל סיטואציה ומצב רוח כמו: קו כלות, אמא אדמה, הרוקסטארית, ההיפסטרית והפאשניסטה. 
השימוש בחותמות קל ופשוט ומגיעות איתן הוראות הדרכה ברורות. אפשר גם לחפש יוטיובים המדגימים את השימוש המהיר והכייפי בהן. אני קיבלתי את פלטת הרוקסטאר מספר 06 ובה 32 דמויות מפתח מעולם המוסיקה (מתאים לי, הא?). יום אחרי שהפלטה הגיעה אליי עיטרו את ציפורניי כל החברים האהובים: בוב דילן, בונו, לני קרביץ, בוב מארלי ואלביס פרסלי. כדי להשתמש בפלטות צריך להצטייד בחותמת ובסקרייפר כאשר אלה מתנקים בקלות בעזרת מסיר לק. המחירים תואמים את מחירי המותג בלונדון ובשאר העולם וכל אחד מהרכיבים נרכש בנפרד וניתן לשימוש רב פעמי.


פלטת חומות – 32 שקלים, חותם מעוגל וסקרייפר – 24.90 שקלים, חותם מרובע מקצועי וסקרייפר – 29.90 שקלים וחותם דו צדדי וסקרייפר – 49 שקלים.
את המוצרים ניתן להשיג באופן בלעדי באתר:


והמשלוחים חינם בהזמנה מעל 99 שקלים.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שיהיה המשך יום צבעוני ומדליק,
שרונה. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מדליק!!