יום שבת, 7 במרץ 2015

פוסט "בקטנה"

את העיר שלי, רמת השרון, אני מאוד אוהבת. בזמני הפנוי אני מטיילת הרבה עם הבייבי בעגלה ואוהבת לערוך את כל הקניות ואת כל הסידורים שלי כאן בעיר. למען האמת, יש כאן את כל החנויות שאני צריכה ולפעמים אני מרגישה שאין לי באמת סיבה לצאת מהעיר. לפני כחודשיים, נפתח בית מרקחת חדש - "הרוקח" ברחוב אוסישקין 41, שהוא הראשון מבין 10 סניפים שעתידים להיפתח בחודשים הקרובים ברחבי הארץ. 
יש לי חיבה מסוימת לבתי מרקחת קטנים ופרטיים כגון אלה שכן ניתן לקבל שם יחס אישי ומקצועי הרבה יותר מזה של הפארמים הגדולים. הייתרון הגדול יותר הוא העובדה ששם ניתן למצוא גם את המוצרים של המותגים: לה רושה פוזה ו - וישי, שהם מוצרים שנמכרים אך ורק בבתי המרקחת הפרטיים. 
בסניף של "הרוקח" בעירי, היחס שקיבלתי אישי וחם, מסביר פנים ומאוד ידידותי. החנות קטנה יחסית אבל המדפים מסודרים כל כך יפה וניתן למצוא בהם ממש הכל.


*התמונה לקוחה מכאן

הסניף הרמת השרוני נמצא כאמור ברחוב אוסשיקין 41, ושלומי בר הרוקח האחראי ישמח לקבל את פניכם ולייעץ מנסיונו הרב. 
אני מקווה לקפוץ השבוע לסניף בפעם נוספת, כדי להצטייד במקדם ההגנה של לה רוש פוזה שאני ממש אוהבת, וכבר יכולה לספר לכם שנמכרים שם מקדמי הגנה לילדים של אותו המותג במחיר מצחיק של 30 שקלים. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות: