יום חמישי, 19 במרץ 2015

בישום לחג

גם השנה השיקו החברות והמותגים בשמים חדשים לרגל חג הפסח ותחילתו של חג האביב. המבחר הוא רב ומבלבל ולכן אני כאן, הולכת לעשות לכם סדר בבשמים. כל הבשמים בפוסט הבא הם כאלה שהצטרפו לנבחרת הבישום הביתית שלי, הם מגוונים בסגנונות הריח ויתאימו לכולן, גם לצעירות וגם לבוגרות יותר.



Ande Ou Demon Le Perfum מבית GIVENCHY
מארז בישום המכיל שתי תמציות המעצימות האחת את השנייה. הראשונה, הבושם החושני Ande Ou Demon Le Perfum והשניה, "התמצית האסורה" – Accord Illicite. השימוש במארז מתחיל מריסוס בנקודות הדופק מהבושם עצמו שמכיל יסמין סמבאק, מושק, פצ'ולי וענבר. מעליו ניגע בעדינות עם התמצית המרוכזת Accord Illicite שפועלת בהרמוניה עם הבושם. התמצית אינה בושם בפני עצמו, אלא תווים סודיים המעניקים משיכה עוצמתית וממגנטת לבושם. היא מכילה רכיבים יוקרתיים של מושק לבן, פצ'ולי ווניל ויוצרת על העור ניחוח חדש ומפתה.

מחיר לבושם 40 מ"ל ותמצית 4 מ"ל: 333 שקלים עד סוף אפריל. לאחר מכן המחיר יעלה ל – 555 שקלים. מחיר לבושם 75 מ"ל ותמצית 4 מ"ל: 474 עד סוף אפריל. לאחר מכן המחיר יעלה ל – 790 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ.


AERIE מבית American Eagle Outfitters 
מי גוף מבושמים בניחוח Hidden Love – תמהיל של פירות טריים, פרחים ווניל. ריח קליל ומרענן שנעים לרסס על העור בסיום האמבטיה וגם סתם ככה באמצע היום. בסדרה 3 ריחות נוספים: Aerie - תערובת של פירות מתוקים ופרחים, Daydream - תערובת של פירות טריים, פרחים ויערות חמים, ו – WHOA! - ניחוח עסיסי, חצוף וסקסי.

מחיר: 129.90 שקלים ל – 50 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות AERIE בקניון עזריאלי בתל אביב, קניון לב חדרה, קניון גרנד חיפה, קניון השרון בנתניה ובגרנד קניון בבאר שבע.


VIVA LA JUICY GOLD COUTURE מבית JUICY COUTURE 
בושם לאישה שאוהבת אופנה והוט קוטור, בעל ניחוח מפנק ששואב את ההשראה שלו מהאישה של ג'וסי קוטור: מגלמת אורח חיים נהנתני, מבלה במסיבות בנעלי סטילסטו גבוהות ומגיעה לכל אירוע. אישה שקשה לפספס בדיוק כמו הבושם המדהים הזה שיש לו גם ניחוח ייחודי וגם בקבוק יוקרתי, מטריף ומעוצב לעילא ולעילא. יש בו תווים שופעים של פירות יער, ענבר זהוב וקרמל נימוח שנותן את הטון המתקתק.

מחיר: 329 שקלים ל – 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


4 SEASONS מבית GOLBARY 
רשת האופנה GOLBARY  משיקה לראשונה בושם חדש במהדורה מוגבלת בעל ניחוח פירותי מודרני המשאיר חותם של נשיות. הוא עמיד על העור ומספק תחושת רעננות לאורך כל היום. בסדרה 3 ריחות נוספים: Providence – ניחוח מאסק פרחוני, עדין ורומנטי המעצים את הנשיות, Wonderland – בעל ניחוח על זמני מלא חיים, עם מגע פירותי ואלגנטי ו – Glitter – עם ניחוח ורדים משולב מאסק עדין.

מחיר: 199 שקלים ל – 100 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות GOLBARY ברחבי הארץ.


SEX מבית Desigual
רשת האופנה הספרדית משיקה את הבושם SEX, בעל ניחוח ממכר, חושני ופרובוקטיבי. הוא פרחוני-אוריינטלי בבסיסו ותמצאו בו סויה חלבית, פירות אדומים, אשכולית, יסמין, ווניל ומושק. הבקבוק מעוצב בהשראת הסמלים האייקונים של המותג ומציג את מעגלי הגלקסיה המופיעים בכל קולקציות המותג. בסדרה 2 ריחות נוספים: Love – בעל ניחוח פרחוני-פירותי ו – Fun – בעל ניחוח פירותי-טרופי.

מחיר: 250 שקלים ל – 50 מ"ל ו – 350 שקלים ל – 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


בהמשך השבוע אתן לכם רעיונות נוספים למתנות לחג, אז תשארו בסביבה.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


סופ"ש נעים,
שרונה. 

אין תגובות: