יום שבת, 21 במרץ 2015

בארץ ה – ALDO

כשהגעתי לפרזנטציה של נעלי אלדו ל-אביב/קיץ 2015 הרגשתי כאילו הגעתי למקום אחר, לארץ אחרת – ארץ הפלאות. כל החללים בסוויטה של מלון ורסנו בנוה צדק היו מקושטים, הצבעוניות העזה ששררה שם, הנעליים משולבות האקססוריז והגודיז הטעימים שהיו שזורים בין לבין, הותירו אותי פעורת פה.
חדר השינה הוסב לסטודיו קטן לצילום שם חיכה לנו מדף עמוס נעליים מהקולקציה החדשה, כל אחת בחרה את זוג הנעליים בה חשקה נפשה והשתרעה על המיטה בחדר לצילומים נוטפי שיק של הצלם איתן טל.
אני בחרתי בסניקרס בעלות פלטפורמה גבוה בצבע שחור מבריק, אליהן צרפתי את האקססוריז הכי שווה שיש בעולם: הבן שלי, מיכאל.

אני לובשת: חולצה - חגית טסה, ג'ינס - קסטרו, נעליים - ALDO. 
מיכאל לובש: טישרט כוכב - קרטרס, ג'קט - PEEK (ארה"ב), מכנסיים - שילב 

חלקכן ודאי ראו את התמונה הזאת בעמוד האינסטגרם שלי ואין ספק שנכון לעכשיו מדובר באחת התמונות הכי יפות שיש לי עם המתוק שלי.

העונה בחרו להתמקד במותג בצבעוניות קיצית, במינימליזם עיצובי ובהשראות ארכיטקטוניות. הטרנדים של ALDO לעונה זו הם: המראה הספורטיבי, המראה האקלקטי – שבטי, המראה המינימליסטי, פרחים, נקודות, פסים, הדפסי נמר ונחש, פרנזים, נעלי גלדיאטורים, רשתות, שילובי צבעים, טקסטורות וחיתוכים, צבעי קיץ עזים לצד פסטלים וגוונים מטאליים, עקבי חבל, קש, שעם ועוד.
גם קולקציית הגברים עוצבה באותן ההשראות כאשר הדגש בקולקציה הוא על נוחות ופונקציונאליות. בקולקציית הגברים תמצאו: סנדלי רצועות, מוקסינים ונעלי בד וקש צבעוניים, סניקרס מעוצבות בצבעי קיץ עזים, נעלי אוקספורד בעורות צבעוניים, נעלי עור אלגנטיות בגווני חום, אפור, כחול ושחור, נעליים במראה מחוספס ועוד.
ב – ALDO תמצאו גם אקססוריז מגניבים ואביזרים משלימים כמו עניבות פפיון, כובעי פדורה מקש וכובעי קסקט צבעוניים, צמידי מתכת ועור, שעונים, משקפי שמש, תיקי גב וצעיפים קלילים, כאשר כל אלה גם הם תחת אותן השראות בולטות של הקולקציה.



כאן גם ניתן לראות אותי מתרשמת מהקולקציה ומנציחה בנייד שלי את השולחן מעורר ההשראה והתאבון:

ג'קט עור: Williamson Leather (ארה"ב)


מחירים

קולקציית הנשים:
נעלי נשים – החל מ- 99.90 ₪ ועד 499.90
סנדלי נשים –  החל מ- 99.90 ₪ ועד 699.90
תיקים –  החל מ- 99.90 ₪ ועד 999.90
אקססוריז – החל מ- 29.90 ₪ ועד  .90269 ₪

קולקציית הגברים:
נעלי גברים – החל מ- 199.90 ₪ ועד 699.90 ₪
סנדלי גברים – החל מ- 149.90 ₪ ועד 299.90 ₪
אקססוריז – החל מ- 59.90 ₪ ועד 249.90 ₪


אגב, עד הערב (מוצאי שבת) תוכלו להנות מהנחה של 20% הנחה על כל הקולקציה החדשה לרגל חגיגות ה - 20 של הרשת.  
תודה לאיתן טל על התמונות המהממות!

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שבת שלום,
שרונה. 

אין תגובות: