יום חמישי, 26 במרץ 2015

מארזי מתנות לחג הפסח

לפוסט הזה חיכיתי הרבה, הוא אחד הפוסטים שאני הכי נהנית לכתוב בכל שנה מחדש. אני מכורה למארזי מתנות, או לכל מה שמגיע כסדרה ובאריזה מהודרת. יש הרבה הזדמנויות בשנה לפנק אנשים וחג הפסח הוא אחד מהם. לקראת ליל הסדר אני שוברת את הראש מה לקנות לאמא שלי ומה לקנות לחמותי והפעם יהיו אלה מתנות שישלחו גם למעבר לים לקרובי משפחה שעזבו אותנו לתקופה (אבל יחזרו, אל דאגה!). אז הגיעו אליי שלל מארזים חגיגיים וסדרות נפלאות של מוצרים מפנקים והפוסט הזה יוקדש אליהם ואך ורק אליהם.



SABON

המארזים החלומיים של SABON לרוב יהיו אלה שיעלו חיוך על בדל שפתיי. לרגל האביב וחג הפסח, עוצבו המארזים בגוונים פסטלים רכים עם השראות של יערות הבמבוק מהמזרח הרחוק. מגוון המארזים רב ותוכלו למצוא למעלה מ – 10 כאלה, כולם שונים ומגוונים עם תכולה מפנקת ונדיבה בתוכה. המארז האלגנטי שלי שנקרא Eastern Wisdom מכיל קרם גוף, סבון ג'ל נוזלי, קרם רגליים, פילינג רגליים, כולם בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל נעים ותיק מהודר לנשיאה. הוא ספציפית עולה 225 שקלים (במקום 339) אך מגוון המחירים והמארזים ב – SABON הוא רב כאמור, ותוכלו למצוא מארזים נוספים מ - 55 שקלים ועד 329 שקלים. הפאן במארזים של SABON הוא האריזה המדהימה שתמיד מוצאת אצלי שימושים נוספים בבית.


להשיג ברשת חנויות SABON ברחבי הארץ.


JEANNE EN PROVENCE

מותג חדש ומפתיע בארץ שעשה את דרכו הישר מהעיר גראס שבמחוז פרובנס הפסטורלי. בשניה שהוא נחת בפתח דלתי, ריחות ורדים השתלטו לי על האף ואהבתי את זה מאוד! מארז הורדים הריחני שקיבלתי מכיל קרם גוף עשיר, סבון תמרוקים מוצק ובושם EDP לאישה שהוא הרבה יותר ממושלם. כל תכשירי המותג מיוצרים במלאכת מחשבת ובמסורת הטהורה השמורה למבשמי העל המבוקשים של חבל פרובאנס, הם אינם מכילים פראבנים או שומנים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים. הקופסא יוקרתית ומעוטרת בורדים בגווני ורוד וזהב והיא מתנה מושלמת לאמא יקרה או לחמות אהובה. מארזים נוספים של המותג המשווקים בארץ: ורבנה ולבנדר ומחירם 149 שקלים.


להשיג ברשת אפריל.  


417-


אמנם לא מארז, אבל שלישיית מוצרים משלימים שיהפכו את חווית הרחצה לתענוג של ממש. גם כאן מדובר בחברת קוסמטיקה יוקרתית שהמוצרים שלה מבוססים על מינרלים ומלחים מים המלח. הסדרה החדשה PHYTOLESS המיועדת לטיפוח, מיצוק ופיסול הגוף, היא בעלת פטנט בלעדי, פרי פיתוח של החברה. היא מבטיחה הפחתה של עד 20% בעובי השומן בשימוש של פעמיים ביום במשך חודשיים. מוצרי הסדרה הם: פילינג גוף מקציף למיצוק העור, תחליב גוף "פיטו" אינטנסיבי למיצוק הגוף, ותרסיס גוף "פיטו" אינטנסיבי למיצוק הגוף. מאז הלידה שלי אני אוהבת מוצרי טיפוח ממצקים לגוף ומחסלת אותם די מהר. שמחה לקבל לחיקי גם את אלה של 417- שמהר מאוד הפכו להיות חברים טובים שלי תודות למרכיבים הטבעיים המצויים בהם, למרקם המשגע ולניחוח הנהדר שלהם. מחירים: פילינג גוף - 39.90$ ל - 330 גרם, תחליב גוף - 48.90$ ל - 250 מ"ל, תרסיס גוף - 45.90$ ל - 250 מ"ל. 


להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


WELLA PROFESSIONALS

מארז טיפוח יוקרתי לשיער בעיצוב מהודר מסדרת SP לוקס אויל שייתן לשיער שלך בוסט של התחדשות וברק שנייה לפני החג. הוא כולל שלושה מוצרים נבחרים ממוצרי הסדרה: שמפו להגנת הקרטין, מסכת קרטין משקמת ושמן משקם בגדלים של 100-200 מ"ל. סדרת לוקס אויל מכילה תמציות שמנים המשקמות ומגנות על השיער כמו: שמן שקדים, שמן חוחובה ושמן ארגן הידוע כ"זהב נוזלי". למוצרים יש ניחוח מתקתק ומגרה ואריזה אלגנטית וחגיגית במחיר שנע בין 280 ל – 300 שקלים. למותג שני מארזים נוספים: וולה קר אנריצ' וולה קר בריליאנס במחירים זולים יותר שנעים בין 180 ל – 200 שקלים.


להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל.


AHAVA

אין אצלי חג בלי המארזים של AHAVA או כפי שאנו מכירים אותם בארץ: "אהבה". אצלי הם גם מהר מאוד מוצאים עצמם בתוך מזוודה בדרך לחו"ל וכך יהיה גם הפעם - מספר מארזים של המותג במשלוח מיוחד ליקירים שלי שנמצאים הרחק בגולה. את המוצרים במארז האביב – Mineral Beauty Blossom אני מכירה היטב: סרום OSMOTER זוכה הפרסים בגודל מלא של 30 מ"ל, לחות אקטיבית במרקם ג'ל בגודל 15 מ"ל ופילינג גרגרי לניקוי הפנים בגודל 20 מ"ל. המוצרים מגיעים בארנק מעוצב בצבע ורוד רך ומחירם: 269 שקלים. מארז נוסף ויקר מעט יותר הוא זה המכיל תמצית טיפולית ללילה מסדרת EXTREME וקרם עיניים מאותו הסדרה שמגיע למחיר של 439 שקלים. מה שלא יהיה, מדובר במתנה הכי אקסקלוסיבית והכי משמחת שתוכלו לשלוח לקרוביכם בחו"ל ואם בא לכם לשמור אותה לעצמכם – מה טוב!


להשיג ברשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר פארם  ובחנויות הנבחרות.


NIVEA

מארזי הטיפוח של המותג המוביל יוכלו לשמח כל אישה גם אם אין לכם תקציב גבוה במיוחד. המארזים של המותג עממיים יותר במחירם אך עובדה זו לא גורעת מאיכות המוצרים הנהדרים שתמצאו בהם. המארז שלי כולל קרם גוף, קרם רחצה, קרם לחות רב שימושי ודאודורנט רול און וכולם מצאו את עצמם בדרכם אל הארון שלי. המותג מציע מארזים נוספים גם לגברים וגם לנשים במחירים שנעים בין 29.90 שקלים ל – 169.90 שקלים. אם כבר הגעתם לסטנד של NIVEA סביר להניח שתתקשו לפספס את ארוניות הטיפוח החדשות שהגיעו אל הפארמים. מדובר בארוניות בסטנדרט של חווית קנייה כמו באירופה שמציגות את המגוון הרחב של מוצרי הטיפוח המתקדמים וביניהם מוצרים לכל סוגי העור, מגוון רחב של ניקויים, לחויות, אנטי אייג', מסכות סרום ועוד. שם תמצאו גם את המארז הנהדר של שלבי הטיפוח של ניוואה שמכיל ג'ל ניקוי, קרם לחות מזין ליום ומי פנים מרעננים. מחיר המארז: 99.90 שקלים.


להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.


SoftTouch

מותג האיפור והטיפוח הישראלי משיק מארז איפור חגיגי לרגל חג הפסח שנקרא: 4 U 2 GO. הוא מגיע בתיק איפור מהודר ובתוכו ארבעה מוצרים: מסקרה TO GO בצבע שחור, איילינר TOGO בצבע שחור, לק ורוד ודוגמית קרם יום. המוצרים כולם בגודל קטן יותר מהרגיל וזה כדאי לאפשר נוחות נשיאה מירבית. המארז מוצע במחיר של – 29.90 שקלים בקניית מוצרי סופט טאץ' מעל 149.90 שקלים.


להשיג ברשת סופר פארם. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


חג אביב שמח!
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מאוד אהבתי את הפוסט, ומתוכו מצאו חן בעיניי שני מארזים-המארז הצרפתי בניחוח ורדים, ותיק האיפור של סופט טאץ'. רק חבל שהתיק מותנה בקניה ממצורי המותג. יש לך משהו שווה להמליץ לי ממותג הסופט טאץ,כדי שוכל לקנות את תיק האיפור?
חג אביב שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - לסופטאץ' יש צלליות נהדרות! אני אוהבת ממש את הפלטות שלהם! וגם הגלוסים לא רעים בכלל. תנסי אותם בסטנדים בפארם ותראי שאת באמת מתחברת.
והמארז בניחוח ורדים אכן מושלם ממש!