יום ראשון, 1 במרץ 2015

כמו גדולים

כבר שבעה חודשים שאני אמא. זה מרגיש לפעמים ממש מוזר לחשוב שיש לי תינוק בבית, שכבר מתחיל לזחול, לאכול מוצקים, לברבר ולקשקש ואוטוטו ללכת! כיאה לבן של בלוגרית אופנה, אתן יכולות לנחש שהגרדרובה שלו עמוסה ומלאה בכל טוב. כן, אני אמא קצת משוגעת והכנתי לו גם בגדים לעונות הבאות ואפילו נעליים!
לתינוקות שמתחילים ללכת נוהגים לנעול נעלי צעד ראשון אורטופדיות המתאימות לכפות הרגליים העדינות שלהם, את זה למדתי עוד הרבה לפני שהפכתי לאמא. זה בזכות אמא שלי היקרה שעד היום שומרת את נעלי הצעד הראשון שלי! הן לבנות עם פרנזים ומעוטרות ב - "חורי אוורור" בדמות פרחים. לא להאמין שהן נשמרו כל כך טוב לאורך כל השנים האלה, אבל זה לחלוטין מחזק אצלי את העובדה שדברים איכותיים נשמרים למשך שנים.

ושאפו לאמא שלי על הסטיילינג המשובח...


ואלה הן כבר הרגליים של הבייבי המתוק שלי, עם הנעליים החדשות שלו. אני נמסה מרוב אהבה....


נעלי הצעד הראשון של מיכאל הן של המותג האמריקאי האיכותי - Pediped והן לא רק ממש ממש יפות אלא גם הכי בריאות לכף הרגל שלו. איגוד רופאי מומחי כף הרגל בארה"ב טוענים שמדובר בנעליים עם התקנים האורטופדיים הגבוהים ביותר שנוצרו על בסיס קריטריונים רפואיים, והן גם הנעליים המומלצות על ידיהם.
הייחודיות של Pediped נובעת מהיותן נעליים המצוידות ברפידות בטכנולוגיית ה – MFT (Memory Foam Technology), העשויות חומר ספוגי אשר מתאים את עצמו באופן מושלם לצורת כף הרגל של הילד. בנוסף, הרפידות הללו גם מספקות בלימת זעזועים ומניעת החלקה של כף הרגל בתוך הנעל.
את הטכנולוגיה הזאת לא תמצאו באף נעל אחרת של צעד ראשון והיא בלעדית למותג Pediped.


בנוסף לנעלי צעד ראשון, המותג מייצר גם נעלי טרום הליכה יפיפיות (לגילאי 6-24 חודשים) ודגמים טבעוניים כביסים שיהיו נהדרים למי שלא נוהג לקנות מוצרי עור למיניהם.


בקולקציה המשווקת בארץ ניתן למצוא דגמים לבנים ודגמים לבנות, בשלל צבעים וגזרות ובסדרי גודל מחיר של: 199-260 שקלים לנעלי טרום הליכה, צעד ראשון וצעד שני, ועד 350 שקלים למגפיים. 


את הנעליים של המותג Pediped ניתן להשיג בחנויות המורשות המשווקות אותן הפזורות ברחבי הארץ. לרשימה המלאה ולאיתור סניף הקרוב לביתך ניתן להיכנס לאתר החברה:


אגב, דרך האתר ניתן להזמין את כל הדגמים ואפילו אפשר למצוא בו מבצעים נהדרים על הרבה זוגות מהעונה הקודמת. המחירים שם נעים בין 100-150 שקלים ושווה לתת הצצה לעמוד המבצעים באתר החברה.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


שמרו על עצמכם ועל המתוקים שלכם,
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: