יום ראשון, 22 במרץ 2015

חדש על המדף

מרץ כמעט מסתיים לו ויחד איתו מסתיימת רשמית גם עונת החורף. החודש הזה אצלי בסימן ניקיון והתחדשות כיאה לחג האביב ויחד איתו ניקיתי מהמדפים שלי מוצרים ישנים וכאלה שיצאו משימוש, והכנסתי אליהם מוצרים חדשים וטובים.

מוצרים לפנים 

עת שאני כותבת לכם שורות אלה, מרוחה לי על הפנים מסיכת האנטי אייג'ינג – Nourishing Beauty Mask מסדרת הטיפוח Bio Active Care של המותג MINERAL CARE. הנחתי אותה על הפנים מיד אחרי שסיימתי לעסות את העור בפילינג החדש Rice Exfoliator של GIGI.
הפילינג, המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל וחומצה סליצילית הוא חלק מסדרת ESTER C המבוססת על נגזרת של ויטמין C. הוא מגיע בבקבוק פלסטיק מאורך ויש בו חורי פידור שמתוכם יוצאת כמות קטנה ומדויקת לשימוש. הוספתי לאבקה מעט מים ועירבבתי אותה עם האצבע שלי עד שהפכה למשחה. עיסיתי את המשחה על העור ושטפתי עם מים. העור הוחלק בצורה מעולה, לא התייבש ולא גורה, ונשאר עליו ניחוח תפוזי נעים.
ניגבתי את המים והתפנתי למרוח את המסיכה שהריח שלה הזכיר לי ריח של ספא איכותי. היא מבוססת על מינרלים ומלחים מים המלח ומיועדת לעור יבש ועייף. יש בה תערובת של שמן מנגו ואבוקדו והיא מסייעת בשיקום והתחדשות התאים ומחדירה לחות. מרחתי ממנה בכמות נדיבה כפי שכתוב על האריזה, והמתנתי 10 דקות. היא לא מתייבשת על העור וההסרה שלה מאוד קלה ומהירה. אני העדפתי לשטוף אותה מהעור אך ההמלצה היא בעצם לספוג את העודפים עם מגבת. בסיום הטיפול המשולב העור נראה נקי, קורן ובוהק, תענוג.


מחיר הפילינג: 278 שקלים ל – 200 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי מובילים בארץ. מחיר המסיכה: 244 ל  - 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.


לסיכום החוויה אני מורחת על הפנים תמצית טיפולית ללילה Extreme Night Treatment במהדורה מוגבלת, של המותג AHAVA. למעשה מדובר באותו המוצר האהוב בו אני משתמשת כבר הרבה זמן (קראתם עליו כאן) רק שהפעם הוא נמכר בגודל נדיב במיוחד עם 50 מ"ל במקום 30 מ"ל. למי שלא מכיר, מדובר בתמצית מרוכזת ומזינה המבוססת על השילוב הסינרגטי של מרכיבים בוטאניים המצטיינים ביכולתם לשגשג בתנאים קיצוניים של ים המלח והרי ההימלאיה. היא מיועדת לעידון קמטים ולמיצוק העור אבל למעשה עושה הרבה יותר מזה. יש לה מרקם קטיפתי והיא עשירה בוויטמינים ומינרלים, נספגת במהירות בעור ומוסיפה לו רעננות וזוהר. כיף לקום בבוקר ולהסתכל במראה, זה מרגיש כאילו העור ממש אומר תודה.


מחיר המהדורה המוגבלת: 469 שקלים ל – 50 מ"ל, להשיג ברשת חנויות AHAVA, בסופר פארם ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


מוצרים לגוף

רשת מוצרי הטיפול והפינוק BODY SHOP השיקו לאחרונה סדרת טיפוח חדשה וראשונה מסוגה בישראל המבוססת על האורז הסגול הגדל באיי תאילנד. האורז הסגול עשיר בויטמין E, פרו ויטמין B5, חומצות אמינו, מינרלים ועוד.
הסדרה כוללת שני מוצרים נפלאים: פילינג גוף אורז סגול המועשר בשמן לוטוס ובשמן מקדמיה אורגני, ודואט קרם גוף אורז סגול המכיל שני קרמים במוצר אחד. קיבלתי לנסות את קרם הגוף והופתעתי לגלות שהקופסא מחולקת לשני חלקים. הראשון הוא קרם ג'ל לטיפול יום בצבע לבן והשני הוא קרם לילה סגלגל לטיפול בעור יבש. שניהם בעלי ניחוח טלקי מתקתק והם נספגים מצוין בעור.


מחיר הפילינג: 39 שקלים ל – 150 מ"ל, מחיר קרם הגוף: 59 שקלים ל – 200 מ"ל. להשיג בסניפי רשת BODY SHOP ובאתר הבית שלהם: www.bodyshop.co.il


גם לקטופיל מבית כצט השיקו סדרה חדשה לעור, והיא מיועדת לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה. הסדרה כוללת 6 מוצרים: תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי, קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות, מוס ניקוי טיפולי לפנים ושמפו ומרכך נגד קשקשים. זוהי סדרת מוצרי הטואלטיקה הטיפולית היחידה שמוצריה הם בעלי רמת PH 3.5 – רמת החומציות המתאימה והטובה ביותר לעור הפנים. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי בין רכיבים טבעיים המופקים מחלב וביניהם: לקטווקס, לקטוסרום וחומצה לקטית. היתרונות בכל הרכיבים האלה רבים וטובים: ריפוי רקמות בגוף, חיזוק תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים, העשרת העור בחומרי הזנה ושמירת הלחות והאלסטיות של העור.
המוצרים מאוד עדינים על העור ונעים להשתמש בהם באופן יומיומי.


מחיר תחליב סבון טיפולי: 59.90 שקלים ל – 500 מ"ל, קרם ידיים טיפולים לידיים עובדות: 34.90 שקלים ל – 100 מ"ל, קרם גוף טיפולי: 39.90 שקלים ל – 250 מ"ל. להשיג בכל מחלקות הטבע ברשתות הפארם ובכל בתי המרקחת.


אחרונים חביבים הם המותג קרליין שהשיקו סדרת דאודורנטים נושמים חדשה – 0%, עם נוסחה מיוחדת לטיפוח העור אשר מאפשרת לו לשום עוד יותר. יש בו: 0% אלומיניום, 0% אלכוהול ו – 0% פרבנים. כן תמצאו בו קמומיל המטפח את העור ומעניק לו תחושת אווריריות ורעננות. הסדרה היפואלרגנית, נבדקה דרמטולוגית ולא נוסתה על בעלי חיים וכוללת דאודורנט רול און ודאודורנט ספריי. כבר סיפרתי כאן בעבר ששנים רבות אני משתמשת באופן קבוע בדאודורנט הנושם של קרליין ומבחינתי מדובר בסוס מנצח, וסוס מנצח... אתם יודעים כבר מה ;-)


מחיר הדאודורנט: 12-15 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


אחה"צ נפלאים,
שרונה. 

אין תגובות: