יום רביעי, 11 במרץ 2015

קולקציית קרוקס – אביב/קיץ 2015

כפי שאתם ודאי שמים לב, אני עובדת במרץ כדי לספר לכם בבלוג על כל הקולקציות הכי חמות שיש בתחום האופנה והלייף סטייל. גם זו של קרוקס זכתה לביקור שלי באולם התצוגה של הקולקציה החדשה ואני כאן בשביל לחשוף אותה בפניכם.
העונה יצרו בקרוקס קולקציה בססגוניות חסרת גבולות, שובבה ופורצת דרך. כבר מספר שנים שאני עוקבת אחרי החידושים בקרוקס ומאז גם נועלת בקביעות מספר דגמים אהובים שלהם.

בקולקציית הנשים העונה, בולטות נעלי סירה ונעלי בובה חצי שקופות בצבעי קיץ מעוררי חושים כמו מלון, ורוד עתיק, טורקיז וורוד פוקסיה.

במחלקת הגברים תמצאו נעליים אלגנטיות היכולות לשמש לעבודה ולבילוי כאחד בטכנולוגיות עיצוב חדשניות של סוליה גמישה הנמתחת ומתאימה עצמה לכף הרגל בכל צעד. לצד כל אלה נעלי מוקסין המשלבות בין עור וקנבס ומאוד מצאו חן בעייני וכפכפי אצבע קיציים.

אצל הילדים התאספו יחדיו כל הכוכבים והלהיטים ומצאו מקומם על הנעליים כבכל עונה. הדמויות הבולטות הקולקציה הם המומינים, דמויות ממלחמת הכוכבים, הלו קיטי, מיני מאוס, צבי הנינג'ה, באטמן, חמשת המופלאים ועוד.
כמו כן ניתן למצוא את נעלי האורות המדגישות ומאירות בכל צעד את עיני הכריש, כנפי הפרפר והדבורה. הנעליים מתאימות לבית הספר ולגן ולכל שעות הפעילות היומית.



מחירים:
נשים: החל מ- 200 שקלים ועד 370 שקלים.
גברים: החל מ - 240 שקלים ועד 400 שקלים.
ילדים :  החל מ- 100 שקלים ועד 270 שקלים.

להשיג ברשת חנויות קרוקס ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ברשת חנויות קרוקס תמצאו גם מותגי נעליים נוספים כמו: Blowfish, Rocketdog, Natural World, Bumpers, Paez, Blundstone ועוד.



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


יום נהדר לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: