יום רביעי, 18 במרץ 2015

חדשות H&M

שני אירועים מאוד משמחים קרו בשבועיים האחרונים ב – H&M ישראל. הראשון הוא השקת קולקציית CONSCIOUS EXCLUSIVE לאביב 2015 והשני הוא השקת סניף נוסף בקומה החדשה של קניון איילון ברמת גן.

קולקציית CONSCIOUS EXCLUSIVE העשויה כולה מחומרים מתחשבים בסביבה מציגה העונה לוקים חדשניים ואלגנטיים בעלי השפעות עולמיות. תמצאו בה בדים נשפכים בסגנון יפני, עיטורים בסגנון אפריקאי, פאייטים וחרוזים ממוחזרים, ציורים בעבודות יד שהועתקו לבדים ועוד.
הפריטים בקולקציה מרשימים יותר מאי פעם, הם חגיגיים ולא ניתן להישאר אדישים אליהם. מסוג הפריטים שגורמים לך להגיד WOW על כל אחד ואחד מהם.
בין הפריטים בקולקציה: שמלה עשויה משי ופשתן אורגניים ועליה ציפורים מצוירות ביד על הדפס צילום מוגדל של קשקשי דגים, שמלת קוקטייל שחורה צמודה עם חיתוכים בגב ופאייטים שחורים בהשראה אפריקאית, חולצה ללא שרוולים מכותנה אורגנית מעוטרת בשורות של דיטיילים של מקרמה הנקשרת בצדדים, ג'קט טוקסידו מ – 100% משי מלברי אורגני המשלב בין הגברי לנשי ועוד.
טווח המחירים מעט יקר יותר מקולקציות CONSCIOUS הקודמות, אבל עדיין בטווח סביר ונגיש למי שמעוניין להתחדש בפריט בעל מראה יוקרתי ובגימורים איכותיים.


הקולקציה תגיע לסניף H&M בקניון עזריאלי ב – 14 לאפריל ותוצע למכירה בעוד כ – 200 חנויות של H&M ברחבי העולם ואונליין.


סניף מספר 16 נפתח לפני כשבוע בקניון איילון ברמת גן, בקומה השניה והחדשה של הקניון. הפתיחה החגיגית הייתה במעמד שטיח אדום וגזירת סרט מסורתית ונכחו בה לא רק מכובדים אלא גם מאות לקוחות נלהבים, שחיכו בתור הארוך לפתיחת הדלתות ולגזירת הסרט האדום. הסניף החדש מתפרש על שטח כולל של כ – 1600 מ"ר בשתי קומות, ומציע מגוון קונספטים רחב לנשים, גברים, ילדים ותינוקות.
על הקולקציה החדשה ודאי כבר קראתם אצלי בבלוג ממש כאן.



זה מה שלבשתי לאירוע הפתיחה:



מספר ימים לאחר הפתיחה, יצא לי להזדמן לאותו סניף מרשים כדי לרכוש מספר פריטים לבייבי שלי. הייתי צריכה עזרה קטנה בבירור מחיר והתור שהשתרך בקופה היה די היסטרי. הבייבי היה עליי במנשא ולא ראיתי איך אני מחכה בתור הארוך כדי לברר את הנ"ל. חיפשתי מישהו שעובד במקום ויוכל לעזור לי בבירור הנושא. בחור צעיר עם ערימת בגדים על הידיים שבדיוק יצא מתאי המדידה התקרב אליי וביקשתי את עזרתו. הוא היה מקסים ומיד בדק לי את מה שביקשתי, עם חיוך ובהמון אדיבות. היום גיליתי, שאותו אדם הוא לא אחר מאשר אנדרו חורש, הבעלים של H&M מאץ' ריטייל בישראל.
זה מדהים לגלות שהבעלים נוכח בעצמו בסניפים ומתפקד כאחד העובדים. הגילוי הזה ממש ריגש אותי והוכיח לי שברשת הזאת יש אולי היררכיה מנהלית, אבל גם שם הבעלים לא חש עצמו מורם מעם ויוצא לעזור לעובדים שלו בסניף החדש וללמוד את השטח בעצמו. כל הכבוד!


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

לילה טוב,
שרונה. 

תגובה 1:

Ginger Style אמר/ה...

יש לי שאלה אבל אל תצחקי עליי!
אני בלוגרית מתחילה ואני רוצה להבין איך מזמינים אצכם להשקות ודברים כאלה..
יש עם מי לדבר או שאני צריכה לחכות לי?
תודה♡